Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
SPOŁECZNY DOWÓD SŁUSZNOŚCI2019-05-17 11:18:12Czy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "czy może wywierać?". Tylko w jak dużym stopniu wywiera? Jak silna może być reguła społecznego dowodu słuszności? |
|
Z czym wiążą się studia online – wady i zalety nauki przez internet2021-03-11 09:04:54Pandemia koronawirusa nie pozostała bez wpływu na rynek edukacyjny. Aktualnie niemal wszystkie zajęcia odbywają się zdalnie. |
|
7 umiejętności miękkich, które rozwiną Twoją karierę2020-02-25 14:53:26Każdy z nas posiada w życiu cel, do którego zmierza. Bez względu na to, czy dotyczy on rozwoju osobistego, kariery zawodowej, czy też współżycia społecznego — dążymy do doskonałości. |
|
TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY2018-08-02 15:06:06Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży. |
|
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
|
Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem2017-05-09 10:55:11W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w rozmaity sposób. Najczęściej poprzez: |
|
Szkolenia wyjazdowe – przyjemne z pożytecznym2017-04-27 09:07:52Tradycyjnie szkolenia dla firm organizowane są zazwyczaj w tym samym mieście, w którym znajduje się siedziba lub oddział pracodawcy. W przypadku szkoleń wyjazdowych jest inaczej – naukę można połączyć z odwiedzeniem miejsca atrakcyjnego turystycznie, np. Torunia, Sopotu lub Zakopanego. |
|
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem2017-03-02 12:07:36Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa. |
|
Polecane szkolenia sprzedażowe2014-01-15 11:28:43Sprzedać, aby zarobić i kupić, żeby nie stracić – tego chce każdy, kto pracuje w handlu. Rynek natomiast z roku na rok jest coraz trudniejszy, bo konkurencja daje w kość, a społeczeństwo ubożeje. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń reguły wywierania wpływu
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.